View unanswered posts | View active topics It is currently October 25th, 2014, 7:34 pm



Reply to topic  [ 13 posts ] 
 Cyber Convos...they made me laugh out loud literally... 
Author Message
Site Admin
User avatar

Joined: August 6th, 2004, 1:25 am
Posts: 4918
Location: Hills of Auburn
Post Cyber Convos...they made me laugh out loud literally...
Some of you have probably seen these before, but for those who haven't they are funny as hell. Really...get through the beginning and you will be laughing :lol:

Warning though...it is a bit on the dirty side...kinda :lol:

Quote:
Bloodninja: I lick your earlobe, and undo your watch.
Sarah19fca: mmmm, okay.
Bloodninja: I take yo pants off, grunting like a troll.
Sarah19fca: Yeah I like it rough.
Bloodninja: I smack you thick booty.
Sarah19fca: Oh yeah, that feels good.
Bloodninja: Smack, Smack, yeeeaahhh.
Bloodninja: I make some toast and eat it off your rectum. Land O' Lakes butter all in your crack. Mmmm.
Sarah19fca: you like that?
Bloodninja: I peel some bananas.
Sarah19fca: Oh, what are you gonna do with those?
Bloodninja: get me peanuts. Peanuts from the ballpark.
Sarah19fca: Peanuts?
Bloodninja: Ken Griffey Jr. Yeaaaaahhh.
Sarah19fca: What are you talking about?
Bloodninja: I'm spent, I jump down into the alley and smoke a fatty. I throw rocks at the cats.
Sarah19fca: This is stupid.
Bloodninja: Stone Cold Steve Austin gives me some beer.
Bloodninja: Wanna Wrestle Stone Cold?
Bloodninja: Yeeaahhhh.
Sarah19fca: /ignore
Bloodninja: Its cool stone cold she was a b*tch anyway.
Bloodninja: We get on harleys and ride into the sunset.
-------------------------------------------------------------------------------------

Bloodninja:Wanna cyber?
DirtyKate: K, but don't tell anybody
DirtyKate: Who are you?
Bloodninja: I've got blond hair, blue eyes, I work out a lot
Bloodninja:And I have a part time job delivering for Papa John's in my Geo Storm.
DirtyKate: You sound sexy.. I bet you want me in the back of your car..
Bloodninja: Maybe some other time. You should call up Papa John's and make an order
DirtyKate: Haha! OK
DirtyKate: Hello! I'd like an extra-EXTRA large pizza just dripping with sauce.
Bloodninja: Well, first they would say, "Hello, this is Papa John's, how may I help you", then they tell you the specials, and then you would make your order. So that's an X-Large. What toppings do you want?
DirtyKate: I want everything, baby!
Bloodninja: Is this a delivery?
DirtyKate: Umm...Yes
DirtyKate: So you're bringing the pizza to my house now? Cause I'm home alone... and I think I'll take a shower...
Bloodninja: Good. It will take about fifteen minutes to cook, and then I'll drive to your house.
**pause**
DirtyKate: I'm almost finished with my shower... Hurry up!
Bloodninja: You can't hurry good pizza.
Bloodninja: I'm on my way now though
**pause**
DirtyKate: So you're at my front door now.
Bloodninja: How did you know?
Bloodninja: I knock but you can't hear me cause you're in the shower. So I let myself in, and walk inside. I put the pizza down on your coffee table.
Bloodninja: Are you ready to get nasty, baby? I'm as hot as a pizza oven
DirtyKateooohh yeah. I step out of the shower and I'm all wet and cold. Warm me up baby
Bloodninja: So you're still in the bathroom?
DirtyKate: Yeah, I'm wrapping a towel around myself.
Bloodninja: I can no longer resist the pizza. I open the box and unzip my pants with my other hand. As I penetrate the gooey cheese, I moan in ecstacy. The mushrooms and Italian sausage are rough, but the sauce is deliciously soothing. I blow my load in seconds. As you leave the bathroom, I exit through the front door....
DirtyKate: What the f*ck?
DirtyKate: You perverted piece of s*it
DirtyKate: F*ck
-------------------------------------------------------------------------------------

Bloodninja: Wanna cyber?
MommyMelissa: Sure, you into vegetables?
Bloodninja: What like gardening an s*it?
MommyMelissa: Yeah, something like that.
Bloodninja: Nuthin turns me on more, check this out
Bloodninja: You bend over to harvest your radishes.
(pause)
MommyMelissa: is that it?
Bloodninja: You water your tomato patch.
Bloodninja: Are you ready for my fresh produce?
MommyMelissa: I was thinking of like, sexual acts INVOLVING vegetables... Can you make it a little more sexy for me?
(pause)
Bloodninja: I touch you on your lettuce, you massage my spinach... Sexily.
Bloodninja: I ride your buttocks, like they were amber waves of grains.
MommyMelissa: Grain doesn't really turn me on... I was thinking more along the lines of carrots and zucchinis.
Bloodninja: my zucchinis carresses your carrots.
Bloodninja: Damn baby your right, this s*ht is HOT.
MommyMelissa: ...
Bloodninja: My turnips listen for the soft cry of your love. My insides turn to celery as I unleash my warm and sticky cauliflower of love.
MommyMelissa: What the f*ck is this madlibs? I'm outta here.
Bloodninja: Yah, well I already unleashed my cauliflower, all over your olives, and up in your eyes. Now you can't see. B*tch.
MommyMelissa: whatever
-------------------------------------------------------------------------------------

bloodninja: Baby, I been havin a tough night so treat me nice aight?
BritneySpears14: Aight.
bloodninja: Slip out of those pants baby, yeah.
BritneySpears14: I slip out of my pants, just for you, bloodninja.
bloodninja: Oh yeah, aight. Aight, I put on my robe and wizard hat.
BritneySpears14: Oh, I like to play dress up.
bloodninja: Me too baby.
BritneySpears14: I kiss you softly on your chest.
bloodninja: I cast Lvl 3 Eroticism. You turn into a real beautiful woman.
BritneySpears14: Hey...
bloodninja: I meditate to regain my mana, before casting Lvl 8 Penis of the Infinite.
BritneySpears14: Funny I still don't see it.
bloodninja: I spend my mana reserves to cast Mighty of the Beyondness.
BritneySpears14: You are the worst cyber partner ever. This is ridiculous.
bloodninja: Don't f*ck with me biznitch, I'm the mightiest sorcerer of the lands.
bloodninja: I steal yo soul and cast Lightning Lvl 1,000,000 Your body explodes into a fine bloody mist, because you are only a Lvl 2 Druid.
BritneySpears14: Don't ever message me again you piece.
bloodninja: Robots are trying to drill my brain but my lightning shield inflicts DOA attack, leaving the robots as flaming piles of metal.
bloodninja: King Arthur congratulates me for destroying Dr. Robotnik's evil army of Robot Socialist Republics. The cold war ends. Reagan steals my accomplishments and makes like it was cause of him.
bloodninja: You still there baby? I think it's getting hard now.
bloodninja: Baby?
-------------------------------------------------------------------------------------
bloodninja: Ok baby, we got to hurry, I don't know how long I can keep it ready for you.
j_gurli3: thats ok. ok i'm a japanese schoolgirl, what r u.
bloodninja: A Rhinocerus. Well, hung like one, thats for sure.
j_gurli3: haha, ok lets go.
j_gurli3: i put my hand through ur hair, and kiss u on the neck.
bloodninja: I stomp the ground, and snort, to alert you that you are in my breeding territory.
j_gurli3: haha, ok, u know that turns me on.
j_gurli3: i start unbuttoning ur shirt.
bloodninja: Rhinoceruses don't wear shirts.
j_gurli3: No, ur not really a Rhinocerus silly, it's just part of the game.
bloodninja: Rhinoceruses don't play games. They f*cking charge your a*s.
j_gurli3: stop, cmon be serious.
bloodninja: It doesn't get any more serious than a Rhinocerus about to charge your A*s.
bloodninja: I stomp my feet, the dust stirs around my tough skinned feet.
j_gurli3: thats it.
bloodninja: Nostrils flaring, I lower my head. My horn, like some phallic symbol of my potent virility, is the last thing you see as skulls collide and mine remains the victor. You are now a bloody red ragdoll suspended in the air on my mighty horn.
bloodninja: F*ck am I hard now.
-------------------------------------------------------------------------------------

BritneySpears14: Ok, are you ready?
eminemBNJA: Aight, yeah I'm ready.
BritneySpears14: I like your music Em... Tee hee.
eminemBNJA: huh huh, yeah, I make it for the ladies.
BritneySpears14: Mmm, we like it a lot. Let me show you.
BritneySpears14: I take off your pants, slowly, and massage your muscular physique.
eminemBNJA: Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat.
BritneySpears14: What the f*ck, I told you not to message me again.
eminemBNJA: What???
BritneySpears14: I swear if you do it one more time I'm gonna report your ISP and say you were sending me kiddie porn you f*ck up.
eminemBNJA: Oh
eminemBNJA: damn I gotta write down your names or something
-------------------------------------------------------------------------------------

bloodninja: Will it make you feel better if I send you my picture?
sweet17: yes
bloodninja: Alright let me find it.
sweet17: kks
bloodninja: Okay here it is. *PIC*
sweet17: this isn't you.
bloodninja: I'll be damned if it ain't!
sweet17: You don't look like that.
bloodninja: How the hell do you know?
sweet17: cause your profile has another picture.
bloodninja: The profile pic is a fake.
bloodninja: I use it to hide from the cops.
sweet17: You look like the Farm Fresh guy lol
bloodninja: Well, you look like you ATE the Farm Fresh guy....
bloodninja: Not to mention all the groceries.
sweet17: Go f*ck yourself
bloodninja: I was going to until I saw that picture
bloodninja: Now my unit won't get hard for a week.
sweet17: I shouldn't have sent you that picture.
sweet17: You've done nothing but slam me.
sweet17: you hurt me.
bloodninja: And calling me the Farm Fresh guy doesn't hurt me?
sweet17: I thought you were bullcrapping me!
bloodninja: Why would I do that?
sweet17: I can't believe that cops are after you
bloodninja: I can't believe Santa lets you sit on his lap..
sweet17: F*CK YOU!!!
bloodninja: You'd break both of his legs.
sweet17: You're a f*cking a*shole!
sweet17: I've been teased my whole life because of my weight
sweet17: and you make fun of me when you don't even know me
bloodninja: Ok. I'm sorry.
sweet17: No you aren't
bloodninja: You're right. I'm not.
bloodninja: HAARRRRR!
sweet17: I'm done with you
bloodninja: Aww. I'm sorry.
sweet17: I'm putting you on ignore
bloodninja: Wait a sec
bloodninja: We got off on the wrong foot.
bloodninja: Wanna start over?
sweet17: No
bloodninja: I'll eat your kitty
sweet17: You'll what?
bloodninja: You heard me.
bloodninja: I said I'd eat your kitty.
sweet17: I thought you said you couldn't get it hard after seeing my picture
bloodninja: Do I need a hard-on to eat your kitty?
sweet17: I'd like to know that the man eating me out is excited yes
bloodninja: Well I'm not like most men.
bloodninja: I get excited in different ways.
sweet17: Like what?
bloodninja: Do you really wanna know?
sweet17: I don't know
bloodninja: You have to tell me yes or no.
sweet17: I'm afraid to
bloodninja: Why?
sweet17: cause
bloodninja: cause why?
sweet17: well lets see
sweet17: you say you have sex with turkeys. You call me fat. then you wanna eat me out
sweet17: doesn't that seem strange to you?
bloodninja: Nope
sweet17: well its strange to me
bloodninja: Fine. I won't do it if you don't want me to
sweet17: I didn't say that
bloodninja: So is that a yes?
sweet17: I guess so.
bloodninja: Ok. I need your help getting excited though.
bloodninja: Are you willing?
sweet17: What do you need me to do?
bloodninja: I need you talk like a pirate.
sweet17: ???
bloodninja: When I start to go limp... you say "HARRRR!!!"
bloodninja: ok?
bloodninja: Hello?
sweet17: You can't be serious
bloodninja: Oh yes I am!
bloodninja: It's my fantasy.
sweet17: this is retarded
bloodninja: Do you want it or not?
sweet17: Yes I want it.
bloodninja: Then you'll do it for me?
sweet17: sure
bloodninja: Ok. Here we go.
bloodninja: I gently remove your panties and being to massage your thighs.
bloodninja: You get really juicy thinking about my tounge brushing up against them
bloodninja: I softly begin to tounge your wet kitty.
bloodninja: I run my tounge up and down your smooth c*nt.
sweet17: mmmm yeah
bloodninja: uh oh ...going limp.
sweet17: Har
bloodninja: You gotta do better than that!
bloodninja: Your picture was really bad.
sweet17: HARRRRRRRRRRRR
bloodninja: Ahhhh. Much better. I feel your kitty get more moist with every stroke.
bloodninja: I softly suck on your c*it bringing it in and out of my mouth.
bloodninja: Your juices run down my chin as your scent makes its way to my nose.
bloodninja: I begin to feel empowered by your femininity.
sweet17: mmmmmm you are good
bloodninja: I feel your thighs tighten as I suck harder
bloodninja: going limp
sweet17: HARRRRRRR
bloodninja: Mmmm I grab your swelling buttocks in my hands.
bloodninja: You begin to sway back and forth.
bloodninja: going limp
sweet17: this is stupid
bloodninja: ...still limp
bloodninja: Do it!
sweet17: HARRRRRRRRRRRRR
bloodninja: I turn you around to lick your a*shole.
bloodninja: I pry apart that battleship you call your a*s.
bloodninja: I see poo nuggets hanging from the hair around your a*s.
sweet17: WTF?!?!?
bloodninja: They stink really bad.
sweet17: OMG STOP!!!
bloodninja: I start to get fed up with your ugly a*s
bloodninja: I tear off your wooden peg leg.
bloodninja: I ram it up your a*s.
sweet17: YOURE A F*CKING PYSCHO!!
bloodninja: Then I pour hot carmel over your head.
bloodninja: And turn you into a f*cking candy apple...
bloodninja: I kick you in the face!
sweet17: F*CK YOU A*SHOLE!!
bloodninja: The celluloid from your cheeks hits the side of the cabin...
bloodninja: Your parrot flys away.
bloodninja: ...going limp again.
bloodninja: Hello?
bloodninja: Say it!
bloodninja: HAARRRRRR!!!!!

_________________
Regards, Alpha|Lionbacker.com \(^o^)/
"I date this girl for two years and then the nagging starts: I wanna know your name..." - Mike Binder


April 5th, 2005, 11:36 am
Profile WWW
Varsity Benchwarmer
User avatar

Joined: March 23rd, 2005, 11:48 pm
Posts: 212
Location: Westland
Post 
So are you bloodninja?

:lol:


April 5th, 2005, 12:09 pm
Profile YIM WWW
Site Admin
User avatar

Joined: August 6th, 2004, 1:25 am
Posts: 4918
Location: Hills of Auburn
Post 
I wish...that guy is comic genious :lol:

_________________
Regards, Alpha|Lionbacker.com \(^o^)/
"I date this girl for two years and then the nagging starts: I wanna know your name..." - Mike Binder


April 5th, 2005, 12:09 pm
Profile WWW
Millen Draft Pick - Epic Bust
User avatar

Joined: September 9th, 2004, 12:13 pm
Posts: 717
Location: Woodbridge, Virginia
Post 
Watch the movie Closer. if you have seen it you'll understand


April 5th, 2005, 12:13 pm
Profile
Pop Warner Vet
User avatar

Joined: February 10th, 2005, 3:08 pm
Posts: 125
Location: 8 Mile
Post 
rotfl that guy wrecked those girls fart.gif

_________________
Em1n3m
"ain't nobody iller than me"


April 5th, 2005, 12:14 pm
Profile
RIP Killer
User avatar

Joined: January 26th, 2005, 9:34 pm
Posts: 10302
Location: Sycamore, IL
Post 
hahaha, nice. he said poo nuggets, hahaha.


April 5th, 2005, 12:27 pm
Profile
Varsity Benchwarmer
User avatar

Joined: March 23rd, 2005, 11:48 pm
Posts: 212
Location: Westland
Post 
theAlphaMale wrote:
I wish...that guy is comic genious :lol:


Okay, I've read through most of this and it is funny shiat!

I just don't understand why people waste time on such a thing.


April 5th, 2005, 1:39 pm
Profile YIM WWW
Modmin Dude
User avatar

Joined: December 31st, 2004, 9:55 am
Posts: 12141
Post 
That is freaking hilarious

_________________
Quote:
Clowns to the left of me, Jokers to the right....


April 5th, 2005, 1:55 pm
Profile
Millen Draft Pick - Epic Bust
User avatar

Joined: September 9th, 2004, 12:13 pm
Posts: 717
Location: Woodbridge, Virginia
Post 
Quote:
bloodninja: I tear off your wooden peg leg


April 5th, 2005, 1:58 pm
Profile
Site Admin
User avatar

Joined: August 6th, 2004, 1:25 am
Posts: 4918
Location: Hills of Auburn
Post 
I found some more that I will post tomorrow...I was in tears...

here is a "nugget":

Quote:
SexyKarla17: Yhea im slipping out of my clothes right now, what do you
look like?
I.F.: a Kodiac bear
SexyKarla17: ?

_________________
Regards, Alpha|Lionbacker.com \(^o^)/
"I date this girl for two years and then the nagging starts: I wanna know your name..." - Mike Binder


April 5th, 2005, 2:24 pm
Profile WWW
Pop Warner Vet
User avatar

Joined: February 10th, 2005, 3:08 pm
Posts: 125
Location: 8 Mile
Post 
I can't wait fart.gif

_________________
Em1n3m
"ain't nobody iller than me"


April 5th, 2005, 2:47 pm
Profile
5th Round Pick - Traded
User avatar

Joined: November 15th, 2004, 7:24 am
Posts: 1055
Location: Alaska
Post 
O.K., against my better judgement I read it. I say against my better judgement because it just didn't look that interesting but I am always up for a good laugh. I nearly peed myself when he got to the part about the battleship you call an rectum.


April 8th, 2005, 6:15 am
Profile
RIP Killer
User avatar

Joined: January 26th, 2005, 9:34 pm
Posts: 10302
Location: Sycamore, IL
Post Re: Cyber Convos...they made me laugh out loud literally...
theAlphaMale wrote:
BritneySpears14: I swear if you do it one more time I'm gonna report your ISP and say you were sending me kiddie porn you f*ck up.
eminemBNJA: Oh
eminemBNJA: damn I gotta write down your names or something


Oh man, I'd be scared of her, she's going to report his ISP (Internet Service Provider). Hahaha. Maybe she means IP?


April 8th, 2005, 8:05 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 13 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.